Kaartverkoop

Voorverkoop: tot 1 juli

De periode van voorverkoop duurt elk jaar vanaf het verschijnen van de programmagids (medio april) tot 1 juli. Iedereen kan dan via het bestelformulier in de programmagids of online kaarten reserveren voor de voorstellingen die de Stichting Vrienden van De Beun voor het komende seizoen heeft geprogrammeerd, maar Vrienden (donateurs) hebben tot 1 juli voorrang boven niet-Vrienden. De toewijzing van kaarten gaat volgens het principe 'wie het eerst komt, het eerst maalt', eerst voor de Vrienden, daarna voor de niet-Vrienden. Bij het bericht over de toewijzing van kaarten (meestal  meteen op 2 juli) krijgt u een betaalverzoek. 

 

Kaartverkoop van 1 juli tot einde seizoen

Na 1 juli van elk jaar maken we bij de bestellingen geen onderscheid meer tussen Vrienden en niet-Vrienden. Ook na deze datum kunt u uiteraard online kaarten kopen. In deze periode ontvangt u na verzending van uw bestelling altijd een bevestiging met informatie en betaalinstructie. Als u die bevestiging niet krijgt, is uw bestelling niet aangekomen of u hebt een ander e-mailadres dan in ons systeem staat of uw e-mailprogramma blokkeert de ontvangst van onze bevestiging. Controleer ook uw spambox!

 

Vanaf 1 juli zijn de kaarten ook te koop bij onze verkooppunten:

 

Vrienden hebben een Vriendencode!

Bent u Vriend van De Beun? Vergeet dan niet de code op uw bestellingen in te vullen, anders wordt u niet als Vriend herkend. De vriendencode bestaat uit vier cijfers en twee hoofdletters, gevolgd door twee, drie of vier cijfers. Het geheel zonder spaties. Zodra u uw vriendencode hebt ingevuld, volgen de overige gegevens vanzelf.

 

 

SPELREGELS:

Voor vragen: mail of bel ons steunpunt via steunpunt@vriendenvandebeun.nl of tel. 06 3910 1684.

 

Plaats in de zaal: het theater heeft geen plaatsnummers. Heeft u specifieke wensen, bel dan gedurende de openingtijden naar het theater: 072 533 3156.

Theater open: een uur voor aanvang van de voorstellingen.  

 

Bestel tickets
Vriend worden
Steunpilaar worden


Realisatie: Muismedia | Design: Kaandorp Communicatie